Орендарі ризикують залишитися без світла та заплатити суттєвий штраф.


Компанія YASNO надає поради, як уникнути відключення світла через несплату рахунку за електроенергію. Орендарі квартир можуть керувати своїми рахунками через особистий кабінет компанії, незалежно від місця проживання. Зазвичай орендарі платять господарю або користуються онлайн-кабінетом для самостійної оплати.
Якщо рахунок за світло не оплачений, YASNO надсилає попередження поштою за 10 днів до відключення. Важливо, що попередження також надсилаються на адресу квартири. Для уникнення неприємностей, варто тримати контактну інформацію оновленою. Якщо гроші не надійдуть, світло відключають.
Орендарям пропонують два варіанти. Перший - самостійно перевіряти та оплачувати рахунки. Другий - переказувати гроші господарю і просити підтвердження оплати.
Якщо світло все ж відключили, його можна відновити після повної оплати боргу та додаткового рахунку за підключення.
Читайте також
- Труби не пережили зиму та чиновників: українці ризикують залишитися без тепла взимку
- Сміттєві приписки: Попенко розповів, як керуючі компанії "вивозять" гроші українців
- Подарунок, борг чи допомога: що писати у призначенні платежу та не отримати штраф
- Коли бронь можуть анулювати та кого зобов'яжуть з'явитися до ТЦК: роз'яснення юриста про нові вимоги
- Тихий вбивця у багатоповерхівках: Попенко розповів, як фіктивні послуги ЖКГ забирають життя людей
- Місто під загрозою: Попенко пояснив, чому в Києві спалахнула епідемія гепатиту А